njoy

Hello där =D , som sakt idag var det första skoladagen efter har vart borta från skolan 7 veckor kändes det helt sjukt att komma tillbaka men skoj som fan var det att träffa hela min underbara klass och att få träffa älskling hela tiden och äta tillsammans med han och mina vänner älskart! Men en sak förstörde min dag, det är så här vi har fått en ny rektor (tack gode gud) som verkar skitans bra och hon sa att hp08 var dem värsta någonsin hon har aldrig vart med något sånt här fruktansvärt inte så kul och höra sen sa hon att vi kommer göra om klasserna fy fan då skrek alla till ingen vill så klart bytta klass trivs så jäkla bra. Så mot hösten kommer vi få nya klasser och det kommer bli 2 klasser inte 3 eftersom att det är så många som har hoppat av BUHUUUU vill inte byta klass jag gråter!!! Visa trivs inte i klassen och det är synd men alla i HPO8B vi trivs så jäkla bra ihop och alla trivs med varandra så fan heller att vi splitras jag vägrar! Vi är ju för fan klassen B = BÄST =D höhö ne men jag älskar klassen sjukt mycket och skulle verkligen göra ont i hjärtat om vi splitrades haha kolla så djup jag är fattar ni hur mycket jag diggar min klass eller ? ^^. 
Slutade tiidigt idag och det gjorde älskling med så vi drog ner på stan kollade runt mest på saker som jag ville kolla haha sen tog vi oss en donken gott. Efter det var Emran tvugen att dra på träning och jag åkte hem till tuna sen tog jag mig en lång promenad till skråmsta, värst jobbigt var det inte fast mina fötter gör ont. När jag kom hem kände jag mig så duktig att jag gjorde våfflor och åt tills jag blev helt paff så jäkla gott jööö. När jag kom hem kollade jag i brevlådan och såg att litet vykort till mig och det var från gymmet dem skrev att dem saknade mig och så bjöd dem mig på 1 timmes träning med en personlig tränare och en vän får jag ta med haha måste gymma har verkligen inte gjort det på tusen miljarder år.  Fy fan vad jag är happy att the hills sesong har börjat så jäkla bra har kollat på del 1 och 2 och nu ska jag kolla på del 3 så himla spänande jag älskart! jaja har det bra och massa minnus poöng till vädret, en riktig svikare jöööööööö buhu. Haa det braaaa =D


Kommentarer
Postat av: NINA

jaha, finns den i blått också?! :)



kram

2009-04-15 @ 12:15:48
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

jaså? är det samma? från barnavdelningen? :D



kram

2009-04-15 @ 14:34:58
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 14:39:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-15 @ 14:40:35
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg blogg :) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-19 @ 16:01:52
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0