Love me, hate me,Say what you want about me. Haha, hehe, haha, ho

Hejsan kl är 09 23 och jag vaknade för 35 min sen haha helt sjukt att jag vaknar så tidigt alla dem jag känner ligger och sover gött  nu jaja men jag är så himla pigg och glader igår vaknade jag halv 8 och undra vilken tid jag vaknar imorgon? Igår följde Sara och jag med mina färöldrara till Sion jag trodde jag skulle dö av hunger och få sprucktna örhinnor och Sara trodde hon skuille somna av trötter. Fick en macka och natur godis mm gotti. Det blev kväller så det bar hemåt och jag var helt trött så åkte hem och sov i min ny bäddna sköna säng. Solen skinner underbart idag trodde skulle regna men nej så det blir att cykla hem till Sara lite senare sen bar det av till staden och betala den jävla turki resan och kanske gyma minns inte när jag gjorde det sist inte braa buhu lata mig. Nee nu ska jag på en prommis med min lilla Bianco sen vet jag inte vad jag ska göra har så mycket tid på mig nu jö haha. BYE BYE och njut av påsklovet :D

Gårdagens outfit



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0