Sol underbara sol

Blev inge bäckby för mig utan städning och jag införskaffade mig en till garderob eftersom min är helt full men nu har jag en till och har plats med mer kläder wiho fast den nya garderoben finns inne i ett annt rum, vi har 3 sovrum hemma och vi är bara 3 i familjen mamma pappa och jag och mamma och pappa delar rum så då blir det 2 till mig fast mamma har sin biga data där men det gör inte och pappa Richard har nyss tappeserat om rummet och det blev verkligen skit snyggt jag älskart! kl 5 åkte jag till Sara och hade glassen som hon hade lovat mm gott vi tog en prommis med lilla Bianco medans vi käkade upp glassen. Gick med kortärmat för det var så otroligt varm det här vädret är vekligen super härlig. Nu ska jag kolla på filmen vid din sida med Sarriiis hade deeet :D

Dagens outfit


Kofta - Gina tricot
Linne - Maxi
Jeans - JC
Skor - scorett
Kavaj - vila



vet inte vad färgen på naglarna kallas men köpte naglelacket på nya kicks höhö
smycken köpte jag för att rädda pandorna , halsband och örhängen

Min nya välbehövda garderob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0