Ta inte mig till natten.

Hejsan fullt upp idag igen först skolan från 8 till 2 sen ner på stan med jessi en snabbis sen möta Sara och tog oss en liten shopping runda höhö, orkade inte killar så blev inge träffandes med Erik blir bara jobbigt, börja saknar Emran en massa då. jaja har inte vart så här glad som jag var idag på skit länge verkligen mitt humör har verkigen vart högt upp på top! wiho. Imorgon är det valborg vet inte varför jag inte längtar kanske för jag ville ha den mysiga dagen men som har blivit förstörd buhu säger jag faktist jajaj. Ne nu ska jag sova Sara har redan somnat jööö God natt =D

Dagens outfit

Kofta -  Gina tricot
T -shirt - Gina tricot
Jeans - JC

Så roligt tycker Jessica att skolan är höhö


Maddes söta bäbis  ^^


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en trevlig valborg :)

2009-04-30 @ 17:00:42
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0