Min helg

Kan ju säga att min helg har vart goood

Fredag
Skolkade inget från skolan fast mina vänner gjorde och Ewe försökte tvinga mig att skolka men jag vägrade så hon stannade kvar haha. Efter skolan drog jag hem till cyntis hade skit trevligt efter det kom Richard hämtade mig och jag åkte hem började fixa mig drog till Sara och det fanns ingen buss som åkte förns 100 timmar och vi var redan sena till Bellas party hon fyllde ju 18 år, jag ringde Richard bad han skjutsa Sara och mig till Rönnby där vi skulle för festa hemma hos Bellas syster som tur var Richard snäll och skjutsade oss. När vi kom ditt var Sandra skit taggat haha vi började dricka poöng gång. Efter ett tag tog vi taxi in till stan, Alla var 18 förutom Sandra och Sara vi skulle se om dem kunde komma in först försökte vi på silk, jag sa till Sara att hin skulle visa sitt eget lägg men hon sa att dem andra sa att hon inte skulle göra det. Sandra försökte men något men kom  inte in och det gjorde inte Sara heller, dem andra gick in fast inte jag för jag kunde inte lämna Sara, Alex gick inte heller in för han ville inte länma Sandra. Men sen kommer dem andra ut och säger att silk sög vi drar till konrad. Då tänkte Sara och Sandra försöka igen och jag sa åter igen Sara visa till eget lägg nu testa något nytt för du kom inte in på det andra sättet hon ba okej då. Sandra tänkte köra utan lägg fortfarande, Sara var hur nervös som helst haha.. men gissa vad? hon kom in =D fy fan vad glada vi vart, man ska alltid lyssna på sin närmaste vän =D höhö. När jag skullein till krogen hände det så mycket på en gång. Åkte hem med kvart över 1 bussen och där träffa Azra, hanna och madde. Vi sov hemma hos mig och berättade för min mamma allt vi hade vart med om hahah. Kvällen var klockren jöööö

Det du gjorde var riktigt moget av dig, ett förlåtelse av dig trodde jag aldrig jag skulle få höra från dig. Tack jag ser dig som en helt annan person nu .

Lördag
Sara och jag vaknade helt döda vi vaknade runt halv 11 fast jag trodde kl var halv 2 jag ba shit har sovit bort hela dagen haha men ikw sann ike, Vi drog ner på stan köpte lite smink och klädder åkte hem sen till mig grillade och åt massa gott sen senare tog vi oss en dusch och hem till Sara och hade lite trevligt. Lördag var en bara Sara & Paola dag höhö ^^

Och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra ska i alla fall hoppa in i duschen höres =D

Bilder från i fredags
Sara,Bella, Sandra & Jag

Sara&Jag på förfest sen krogen

På väg hem slitna? yes haha


Bilder från i Lördags
Morgonens outfit


Mami & Jag

Sara& Bianco


Kvällen outfit


Kommentarer
Postat av: sara

VI ÄR BARA FÖR BBBBRAAA :D Löve YOUUUUUU

2009-04-26 @ 13:11:04
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vilken härlig helg , snygga outfits!

2009-04-26 @ 19:56:53
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0