It's back!

Nopp ingen bloggande blev det för mig igår minnsan var i skolan gjorde prov fick ig buhu sen åka ner på stan träffa Sara göra småtti ärande sen hemåt till tuna böna. runt tio tiden blev Sara och jag dö hungriga och gick till turkaffären haha där kommer Hames in och vill att vi ska köpa en coola till honom och vi är så snälla att vi gört, Sara och jag köpte nudlar i alla fall, Emran var utanför och väntade och gjorde lill Bianco sällskap alltid lika trevligt att träffa älskling min. Sara och jag drog hem och åt och fy fan mådde illa som skit, äckligasre vidrigaste var maten i alla fall höhö. Åkte hem halv 12 och var helt döende gick och la mig tur att mitt rum var städat skit skönt att komma hem till ett fräschit rum jööö ^^

Här är gårdagens outfit


Väst - Veromoda
T -shirt - Gina tricot
Shorts - först byxor hö
Tunna leggins - Lindex
Skinjacka - H&M
Lilla nagellack - H&M
Svart ring - Chile
Fransväska - MQ
Men vita tyg skor från H&M

Vaknade helt död idag gick upp 5 i 7 hade 30 min på att fixa mig duscha kroppen och han i god tid, kom till skolan då hela min klass skriver sms till mig att vi börar 9 40 inte 8. Blev galen men det slutade med att klassen hade fel höhö vi började 8 =D . Emran väntade tills jag sluta och vi drog in till stan till um men det var stängt så vi trallade oss till bussen och då ser Emran Hames så han gick till honom och jag tog bussen hem eftersom Emran ändå skulle på träning senare. H&M varorna hade komit fick min efterlängtade väska och jeans jacka älskart! Sen ringer mamma och säger att min laptop is back woho så lycklig jag var, min lilla famlij och jag åkte till onoff och hämtade den men när jag kom hem så funkar inte jävla internet skit åååh fan vad galen jag blir BUHU!!!!!!!!! vill att den ska funka nu saknar den som fan=( åh jag gråter! ne fy fan vad det suger.. jaja Sitter och chattar med ma baby och ska ta och ringa han snart ^^ Imorgon tror jag att han och jag ska umgås eftersom han har ingen träning HAPPY ME =D Ne nu blir det bort med sminket bye bye =D

Dagens outffit


Kavaj - Vet ej vart den är köpt, tagit den från min lilla syster
Linne - H&M
Bälte -  mammas
skojl - JC
Tunna Leggings - Lindex
Med vita Convers skor och skin jacka från tati & fransväskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0