It's a verry happy day for Paff

Hello solen skiner mitt humör är på topp mina beskymer är åt sidan wiho =D Skolan från 10 till 2 skit sköönt efter skolan drog jag  till gidde hem till Simon där Cyntis bor för tillfället eftersom han är bort rest vi pratade och hade skit trevligt kom nyss hem och ska ut med lilla Bianco sen duscha sen hem till Sara sen får vi se vad vi hittar på =D och massa massa plus poöng till vädret =D wiihoo tjing
Grattis till Bella som fyller 18 år idag =D

Daens outfit

Randig tröja - Gina tricot
Armband - Ett från Emran där det står Paola<3 Emran och den andra fick jag från Sara (guldfynd)
Klocka -  Fått från Sara (guldfynd)
Jeans jacka - H&M
Turkost nagellack - H&M
strumpbyxleggings - Lindex
Väska - H&M
Tyggskor- H&M

Ewe och jag i skolan<3


Solen sken så mycket att bilden blev nästan vit höhö


Fjant Paola och pajas Ewe jöööö


Hanna var och hälsade på i skolan vi tog oss en promenad eftersom jag skulle köpa ut cigg åt tjejorna
Hanna, Ida och Ewe


Blev massa pop corn för mig hemma hos Cyntis mmm så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0