Fucking lärare!

Sitter här och bli galen på fåran fucking äckliga data lärare han bråkar med Ewe så jävla dryg han ääär!!!! fattar inte vad som har hänt han.. innan vi gick ut på apu då var han bästa läraren men nu kan han suga kuk fan! jaja Försov mig imorso inte bra för jag ligger så dåligt i skolan så det är helt sjukt måste ta tag i pluggandet buhu=( Var och hälsa på Sara innan jag drog till skolan eftersom hon ligger hemma och sjuk stackare krya på dig vännen som tur så mår hon mycket bättre än igår. La mig för sent igår jag är sjukt trött haha, det är bara jag och Ewe i skolan Jessica och Michelle är borta dem tycker säkert upp snart , hoppas i alla fall men lilla Ewe duger riktigt bra jöö ;) höhö snuttan. Ne nu ska jag '' jobba vidare '' hej då och massa massa minnus poöng till vädret blää tunga ut. hej då =D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

inte kul att försova sig, jag gjorde det i tisdags och missade hela mattelektionen :/

2009-04-23 @ 19:04:57
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0