Du ljög, det gick för långt

du gick för lågt skiter i det här nu!

Sitter här i min lilla ensam het och pratar med Sara  haha vilket tokig samtal vi snackar om mycket garvande är det i alla fall. Kanske åker till henne kl är ju bara 1 på natten inte så sen hehe. Imorgon blir det påsk middag med Sara må jag tro och senare på kvällen får jag se vad som händer.  Sara  is the shiit , hon har funnits och gjort så otroligt mycket för mig gulle unge I LOVE HER :D Imorgon ska det vara soligt och fint bestämer jag! Ne nu ska jag prata vidare med Sara om våra forever hehe bye bye


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Låter härligt det! :)



Här är det soligt och fint idag iaf, hoppas ni oxå fick det vädret!

2009-04-11 @ 11:02:34
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Nina - This is who I am

jobbigt :S



kram

2009-04-11 @ 12:01:31
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0