Det är inte mycket kvar.

Godmorgon vaknade för några timmar sen och med värdens huvudvärk ååh är så jävla sjuk det suger. Men mår lte bättre nu i alla fall har tröstat mig med godis och choklad från chile som mamma hade fått av någon som hade vart i chile nyss. Igår var Sara och jag på stan från kl 2 till 7 i klackar kan ju säga att mina fötter gjorde ont när jag kom hem men det var inte så himla farligt ändå höhö. Jajaj Sara köpte ett par skor till mig eftersom jag fyller år snart hon är för gullig haha finns verkligen inge bättre vän än henne. Tog bussen hem kl kvart över 7 och Emran hoppade på bussen och jag kände knappt igen han, hans hår är ju för fan borta haha bäbis men han var ritkig gullig i det men jag saknar hans hår jag tycker om det så mycket men lite hår har han ju kvar och hans hår växer som ogräs. Åkt hem till Sara och åt grillat kött med potatisgratäng gott! och satt med Sara halv bror den älsta och hennes pappa satt verkligen och asg hennes bror är för skön har aldrig träffat han förut eftersom han bor i sthlm och är inte så ofta här men nu har jag träffat han och det var en riktig sköning Sara och jag vek oss av garv med han. Idag blir det att ta sig till stan träffa Fanny en snabbis sen åka hem tror jag får se vad som händer vädret ser ut att bli bätträ i alla fall för allt var gråt när jag vaknade buhu hatar! men nu börjar solen komma fram så ska ta en liten promenad med min lilla Bianco och gå för bi granen för att höra om kattungarna sen blir det att ta en skön dusch sen cykla till Sara. Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller 18 år och jag vet inte vad jag ska göra ha fest eller nå grillning hemma hos mig eller ut på en middag sen krogen. Mamma betalar allt sa hon men jag är inte nå sugen på att ha någon fest så tror jag skippar det jaja vi får se vad som händer heeej dåå :D




Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina skor! Tack för namntipsen :)

2009-04-08 @ 13:26:32
URL: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0