18 år nu då =D

Som sakt igår var det min födelsedag och jag fyllde 18 bas helt troligt att jag är 18 fy fan. Var duktig och gick till sklolan igår  började halv 10 och slutade tio över 12 hade bara 2 lektioner skit skönt, sista lektionen var matte och vi snackade om omrekts och area, läraren frågade något och då skrev Ewe ut ved att man kunde räkna ut något på vede , jag är inge matte människa så fatta inte men det roliga var att läraren frågade Ewe om hon var bonde haha Ewe ba aa haha. Sen när vi slutade så började klassen sjunga för mig´, jag tyckte det var skit pinsamt haha men dem var skit sdöta i love my klass =D. Efter skolan drog jag ner på stan för att träffa min bästa vän Sara vi åkte till tuna eftersom vi hade mycket att göra. VI gick till ica eftersom jag var tvungen att fota lite där sen hem till Sara packa hennes saker till kvällen sen vidare till mig käka tårta och fixa oss,min pappa ( biologiska) kom för bi och gav mig pengar och en skrap triss , det är som han har blivit en hel ny människa, trodde aldrig det här om honom helt chokad blev jag men han gjorde mig as glad på min dag i alla fall =D Sen så kom Sara med en till liten present till mig,jag ba men hallå du har redan gätt mig skor hur mycket ska du lägga ner på mig haha. Fick i alla fall en skit fin klocka som jag hade önskat mig =D Sen kom mamma hem med gätte fina rosor till mig jag älskar rosos =D. Efter all vår fixning drog vi ner på stan och köpte maj för vi skulle grilla sen hallon som vi hade i vinet och socker dricka sen vidare till löga. Träffade tjejerna drack åt och massa skoj, dem sjung också för mig och riktigt högt så hela löga hörde hahah. Kvällen var verlkigen skit skoj =D SKa firas idag också så får se vad jag får och nästa vecka kommer min platt tv som mamma har beställt åt mig se kommer min skinjacka mina hm saker som jag har betsällt wiho =D har vekligen fått allt jag önskar mig =D Tack alla som gjorde min 18 år dag till en topen dag =D Ska bli firad idag igen så måste gå och fixa mig hej svejs =D juste och massa plus pöäng till vädret igår solen sken ju =D hade gött=D

Dagens outfit till skolan igår


Klockan som Sara gav mig


Mina rosser och tårtan som min kära moder gjorde till mig och
kom min 2 på morgonen och gratta mig hon kunde inte hålla sig till morgonen haha
Tårtan är ckilensk =D

Sara och jag innan utgång


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis i efterskott! :)

2009-04-19 @ 13:15:11
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0