Hello

Sitter här med min kära vän Sara och kollar på shrek , idag skulle vi åka in till stan väldigt tidigt men den blev att vi la oss väldigt sent och vaknade väldigt sent så vi åkte ner till stan runt halv 3. gina va kaos vi blev kaos, det var verkligen jätte mycket folk där, men vi köpte några saker. Efter några timmar på stan gick vi till stugan för att äta kycklig sallad men ångrade oss eftersom bussen skulle åka om 10 min och  så klart händer det sjukaste saken  på bussen en man var hög och han fick för sig något och blev helt galen i bussen . jag kunde inte sluta garva , Sara och Erik var hur rädda som helst , han var verkligen helt sjuk slutade med att han han sprang av bussen vid bellevu eller hur det stavas. Sjukaste saken för idag i alla fall. Ikväll blir det att träffa Emran har inte träffat han sen i onsdag han är saknad. Ska gå och hälsa på Karin som nyss klev in för dörren . Ha det småtti


En av sakerna jag köpte idag ett armband från gina tricot

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0