Goo kväll

Det var en underbar bar kväll med baby vi hade massa mys och skoj . Idag har baby och jag bara tagit det lugnt hela morgonen senare på dan kom min lilla syster förbi och vi har bestämt oss för att gå på bio och kolla på twilight har velat se den skit länge nu, kvart i 9 börjar filmen. Och mamma kunde inte vara hundvakt så Emran och Herdi får vara det eftersom dom ska kolla på fotboll hemma hos mig. Sara har köpt min och hennes nyårs klänning idag ,jag är såååå kär. Aja nu måste jag fixa mig , har fortfarande igen internet hos pappa men men det blir fixat snart tror jag. Ciao


Dagens outfit



Väst = Veromoda
Stor t-shirt = Gina Tricot
Jeans  leggings = Bik bok
Hjärt halsbandet = från mami


Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggit

2008-12-21 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0