God morgon

Igår så sa Sara och jag att vi skulle lägga oss tidigt för en gångs skull , kl 22:00 låg vi sängen med pyjamas borstade tänder och inge smink, tror du vi somnade någon gån? neej vi började garva prata och massa mer!  HAHA det var mys i alla fall Älskar dig bästa Sariis. Idag när jag vaknade så vaknade jag utan min älskade Bianco buuhuu saknde han mycket och Sara hade redan åkt så vakande helt ensam och det gör jag faktist aldrig på mornarna.  Idag så blir det att skolka inte bra haha slutar igentligen 4 men får sluta 1 ,men måste faktist skolka för jag måste åka hem hämta nån kod  åka ner på stan med Bianco träffa mamma ge henne koden , köpa present till farmor  sen åker jag och mamma hem till pappa jag får hans nyckel till lägenheten där jag ska bo tills 30 jan helt ensam eftersom pappa åker till Chile, och mamma ska ta hans bil eftersom den ska stå hemma hos mamma. Sen måste jag åka ner på stan igen för att köpa skorna som jag vill verkligen ha, men får se om jag hinner annars åker jag ner imorgon efter skolan. Ciao










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0