GOD JUL

Har nyss komit hem till mamma alla som ska komma är här , andra året jag firar jul hemma fast förra året firade jag själv med Emran hemma hos mig men i år blir det med familjen första gången på 10 år typ vi brukar åka till hallstahammar och fira hos farmor och farfar .  Igår natt hade Emran och jag en mini jul, han fick ett silvrigt halsband och jag fick en leopard tröja som jag hade önskat mig , och idag hade Sara jag en mini jul och sjukaste saken hände som vanligt haha vi hade köpt likadana saker tillvarandra haha ett silvrigt arband som matchar våra halsand fick oss ett gott skratt. Aja nu ska jag gå och vara social med dom andra God jul på er

Kommentarer
Postat av: sara

typiskt oss. känt varandra för länge :D haha älskar dig god jul

2008-12-24 @ 17:15:04
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0